Sprawy obywatelskie
Do zakresu zadań referatu Spraw Obywatelskich należy:
- Prowadzenie postępowań w sprawach zameldowania i wymeldowania z pobytu stałego i czasowego trwającego ponad 3 miesiące meldowanie cudzoziemców oraz obywateli państwa członkowskiego Unii Europejskiej na pobyt czasowy oraz stały;
- Prowadzenie ewidencji ludności w systemie informatycznym w formie gminnych zbiorów meldunkowych na podstawie rejestracji danych zgłoszonych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego o urodzeniach, zmianach stanu cywilnego, obywatelstwa, imion i nazwisk, o zgonach oraz dotyczących obowiązku wojskowego;
- Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych;
- Prowadzenie kartoteki stałych oraz czasowych mieszkańców gminy.- wydawanie poświadczeń zameldowania;
- Udostępnianie danych osobowych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych;
- Prowadzenie stałego rejestru wyborców;
- Przyjmowanie wniosków o wpisaniu do stałego rejestru wyborców;
- Sporządzanie spisu wyborców;
- Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość (dowody osobiste);
- Prowadzenie ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych w systemie informatycznym i kartotecznym na podstawie danych zgłoszonych przy ubieganiu się o wydanie lub zmianę dowodu osobistego;
- Prowadzenie archiwum dokumentów złożonych w celu wydania dowodu osobistego, osób zmarłych i osób, które utraciły lub zrzekły się obywatelstwa polskiego (koperty osobowe);
- Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji ludności i rejestru wyborców;
- Sporządzanie wydruków list dzieci do szkół i przedszkoli;
- Nadawanie oraz upowszechnianie numerów ewidencyjnych w dokumentacji ewidencyjno-dowodowej w ramach tworzenia centralnego banku danych PESEL;
- Wydawanie zezwoleń na zorganizowanie zbiórek publicznych, o ile zbiórka ma być przeprowadzona na obszarze gminy lub jej części;
- Przyjmowanie zawiadomień o zamiarze zorganizowania zgromadzenia publicznego.
Dowody osobiste, meldunki, wybory
Zgromadzenia publiczne
Informacja wytworzona przez:
Robert Woźnicki
email: rwoznicki@um.niemcza.pl , w dniu: 21‑10‑2011 13:36:00
email: rwoznicki@um.niemcza.pl , w dniu: 21‑10‑2011 13:36:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Robert Woźnicki
email: rwoznicki@um.niemcza.pl , w dniu: $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
email: rwoznicki@um.niemcza.pl , w dniu: $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
17‑01‑2012 10:19:47
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|